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    회원/기타공동/대량 구매 문의 (Bulk Purchase)

    공동/대량 구매를 원하시는 고객님께서는 아래 채널로 연락 부탁 드립니다.


    • 국내
      soundwave@sound-wave.co.kr 로 문의 부탁드립니다

    • 해외 OVERSEAS
      Wechat: SOUNDWAVE KOREA (Official Channel)

      평일 (월-금) 공휴일 제외 9:00 ~ 17:00 (KST) 문의 가능합니다.
    교환/반품교환 및 반품 불가안내 (Exceptions for exchange and return)

    제품 누락등을 확인할 수 없는 경우 (누락확인시 개봉 영상 필수)

    누락이 확인이 되지 않는다는 이유로 악용하는 사례가 발생하여 부득이하게 영상을 첨부 받고 있습니다. 양해 부탁드립니다.


    - 고객님의 책임 있는 사유로 상품 등이 멸실 또는 훼손된 경우

      (단, 상품의 내용을 확인하기 위하여 포장 등을 훼손한 경우는 제외)


    - 포장을 개봉하였거나 포장이 훼손되어 상품가치가 현저히 상실한 경우


    - 고객님의 사용 또는 일부 소비에 의하여 상품의 가치가 현저히 감소한 경우


    - 시간의 경과에 의하여 재판매가 곤란할 정도로 상품 등의 가치가 현저히 감소한 경우


    - 단순 변심에 의한 반품 택배비는 고객님의 부담이시며, 반품접수 없이 임의로 보내실 경우 상품 확인이 어려워 환불이 불가할 수 있으니 이점 유의하시기 바랍니다


    In cases where it is impossible to confirm product omissions (video of unboxing is mandatory for omission confirmation), we are unfortunately required to request video evidence due to instances of abuse where omissions were falsely claimed. We kindly ask for your understanding.


    - Cases where the loss or damage of the product is due to your responsibility

      (However, excluding cases where packaging was damaged to confirm the contents of the product)


    - Cases where the packaging has been opened or damaged, resulting in a significant loss of product value


    - Cases where the value of the product has significantly decreased due to your use or partial consumption


    - Cases where the value of the product has significantly decreased to the extent that resale is difficult due to the passage of time


    - Return shipping fees due to a change of mind are the responsibility of the customer. If returned without prior approval, refunds may be difficult due to difficulty in verifying the product. Please be aware of this point.


    교환/반품교환 및 반품 절차는 어떻게 되나요? (About the process with return and exchange)

    ※ 국내(Korea)

    주문내용과 수령한 제품이 상이할 경우 및 배송 중 파손 또는 손상되었을 경우에는 제품을 받은 즉시 Q&A게시판을 통해 고객센터로 접수 되어야 합니다. 

    번거로우시더라도 아래의 절차에 따라 접수를 부탁 드립니다.


     <교환/반품 절차>


    - 구성품 누락, 오배송등의 경우에는 택배 개봉 시의 영상이 있는 경우에만 접수가 가능합니다.


    1. 주문번호/성함/연락처와 함께 상품의 하자 또는 오배송을 판독하기 위한 

    운송장이 보이는 택배 박스 사진 1장, 택배박스 내 구성품의 수량을 알 수 있는 사진1장, 개봉영상을 Q&A게시판에 남겨주세요.

    2. 고객센터에서 게시하신 사진및 개봉영상과 주문번호를 확인 후 물류팀과 교환/반품 여부를 판독 합니다.

    3. 교환/반품 진행이 확정된 건은 반품 픽업을 위한 택배기사님을 보내드립니다. 

    4. 반송하실 상품은 가능하면 수령 당시의 형태로 제품을 박스에 반송을 부탁 드립니다.

    5. 반송된 상품이 샵 또는 물류처에 입고되면 최종 확인 후, 새 상품을 발송 또는 환불 처리 될 예정입니다.


    ※ Domestic (Korea)

    In case there is a discrepancy between the ordered contents and the received product, or if the product is damaged or broken during delivery, it must be reported to the customer center through the Q&A board immediately upon receiving the product. We kindly ask you to follow the procedure below for reporting.


    <Exchange/Return Procedure>


    - In cases of missing components, wrong delivery, etc., reporting is only possible if there is a unboxing video.


    1. Please provide one photo of the package box with the shipping label visible along with your order number, name, and contact information, one photo showing the quantity of components inside the courier box, and a video of the unboxing process in the Q&A board to assess the product's defect or wrong delivery.

    2. After confirming the photos and unboxing video you provided along with the order number, the customer center will assess whether to proceed with exchange or return in consultation with the logistics team.

    3. Once the exchange/return is confirmed, a courier will be sent for pickup of the returned product.

    4. Please return the product in its original condition as much as possible, preferably in the same state as it was received.

    5. Upon receipt of the returned product at the shop or logistics center, it will undergo final inspection, and a new product will be shipped or a refund will be processed accordingly.



    교환/반품교환 및 반품이 가능한가요? (About return and exchange)

    ※ 국내(Korea)

    주문내용과 수령한 제품이 상이할 경우, 또는 제품이 배송 중 파손되거나 손상되었을 경우에 교환 및 반품이 가능합니다.

    단순 변심에 의한 교환 및 반품의 경우, 수령일로부터 7일 이내에 가능하며 반품배송료는 고객 부담입니다.

    (단, 교환은 동일한 제품으로만 가능)


     *다음의 경우에는 교환, 반품이 모두 불가능 합니다. 

    1. 교환 및 반품 접수기간(수령즉시) 및 반송기간(7일)을 초과하였을 경우

    2. 고객의 부주의로 인한 제품의 훼손 및 파손의 경우

    3. 포장을 개봉하였거나 포장이 훼손되어 재화 등의 가치가 현저히 감소한 경우 (이용자가 개봉한 DVD 및 음반, 도서 및 단시간 내에 필독이 가능한 잡지, 영상화보집 포함)

    4. 제품 자체에 문제가 있는 경우에 한해서만 교환이 가능하며, 포장재의 스크래치 등에 의한 교환 및 환불은 불가능합니다.

    5. 응원봉, 포토북 앨범 등  별도 비닐/박스 포장이 되어 있는 상품의 경우 비닐/박스는 본품을 보호하기 위한 용도로 비닐 개봉 시 교환/반품이 불가한 점 안내드립니다.


    ※ Domestic (Korea)

    Exchange and returns are possible if the ordered contents differ from the received products, or if the products are damaged or broken during delivery.

    Exchange and returns due to a change of mind are only possible within 7 days from the date of receipt, and customer is responsible for the return shipping fee.

    (Exchange is only possible for the same product)


    * Exchange and returns are not possible in the following cases:

    1. If the exchange and return request period (immediately upon receipt) and return period (7 days) have exceeded.

    2. If the product is damaged or broken due to the customer's negligence.

    3. If the packaging is opened or damaged to the extent that the value of the goods is significantly reduced (including DVDs, CDs, books, magazines that have been opened by the user, and video brochures).

    4. Exchange is only possible if there is a problem with the product itself, and exchange or refund due to scratches on the packaging material is not possible.

    5. For products such as cheering sticks, photo albums, etc., which have separate vinyl/box packaging for protection purposes, please note that exchange/returns are not possible once the vinyl is opened.





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