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    회원/기타공동/대량 구매 문의 (Bulk Purchase)

    공동/대량 구매를 원하시는 고객님께서는 아래 채널로 연락 부탁 드립니다.


    • 국내
      soundwave@sound-wave.co.kr 로 문의 부탁드립니다

    • 해외 OVERSEAS
      Wechat: SOUNDWAVE KOREA (Official Channel)

      평일 (월-금) 공휴일 제외 9:00 ~ 17:00 (KST) 문의 가능합니다.
    배송결제 후 배송지 변경이 가능한가요? (About changing the delivery address)

    고객님 스스로 배송지 수정 및 변경이 불가능하므로 Q&A 게시판 또는 고객센터로 주소지 변경 요청을 주셔야 합니다. 

    단, 당일 주문한 건이 당일 배송사로 인도되는 경우가 많으므로 가급적 결제단계에서 정확하게 배송지를 입력하시어 배송지 오류로 인한 불이익이 없으시길 바랍니다. 


    주소 변경은 배송사로 상품이 인도되기 전 단계 및 구매 익일 오전까지만 가능합니다.

    (일괄배송 제품의 경우를 제외하고 평균 24시간 내 배송이 시작되오니 배송지 정보 입력 시 신중해 주시기를 다시 한번 부탁 드립니다.)

     

    Customer cannot modify or change the delivery address themselves, so they must request an address change through the Q&A board or customer center. However, since many orders placed on the same day are delivered to the delivery company on the same day, please enter the delivery address accurately during the payment stage to avoid any inconvenience caused by delivery address errors.


    Address changes are only possible before the product is delivered to the delivery company and until the next morning after the purchase. (Except for bulk delivery products, which typically start delivery within an average of 24 hours, please be careful when entering delivery information.)



    배송배송은 얼마나 걸리나요? (About delivery duration)

    ※국내배송 (Domestic delivery)

    배송기간은 주문/결제 완료 후 상품 준비기간은 영업일 기준 7일이 소요 후 순차 발송됩니다.

     

    단, 명절연휴 및 연말연시 기간과 천재지변의 발생 또는 특정 상품의 주문 물량이 많을 시에는 배송이 다소 지연될 수 있으니 양해를 부탁 드립니다.

    또한, 수취인 주소 또는 연락처 기재가 불분명하여 제품이 반송될 시에는 왕복 택배비가 발생됩니다.

    이는 고객부담이므로 이러한 불이익이 없도록 정확한 정보기재를 부탁 드립니다.


    ※ Domestic Delivery

    The delivery period is within 7 business days from the completion of the order/payment for the product preparation, and then it will be sequentially dispatched.


    However, please note that delivery may be slightly delayed during holidays such as New Year's holidays, natural disasters, or when there is a high volume of orders for specific products. We ask for your understanding in such cases.


    Additionally, if the recipient's address or contact information is unclear, resulting in the product being returned, you will be responsible for the return shipping cost. This is at the customer's expense, so we kindly ask for accurate information to avoid any inconvenience.




    배송배송상태가 ‘배송중’ 인데 배송추적이 되지 않아요. (About tracking shipment)

    주문상태가 [배송중]으로 표시가 되면 저희 샵에서 배송사로 상품이 인도된 것입니다.

    위의 경우에는 상품이 택배사 집하점의 스캔이 입력되지 않았거나 이동 중에 있으므로 실시간으로 추적이 어려울 수 있습니다.

    [배송중]으로 바뀐 당일의 오후 10시 이후에 조회를 해 주시면 조회가 가능하오니 이점 참고 부탁 드립니다.


    When the order status is marked as [In transit], it means that the item has been handed over to the delivery company by our shop. In this case, the item may not be trackable in real-time as it might not have been scanned at the courier's collection point or is in transit.


    If you check the status after 10:00 PM on the day when it changes to [In transit], you should be able to track it. Please keep this in mind when checking your order status.




    배송배송추적에는 배송완료라고 나오는데 실제로 상품을 받지 못했어요. (About not receiving your order)

     이러한 경우는 보통 고객님께서 부재중이시거나 남겨주신 연락처로 연락이 불가능하여 다른 분께서 대신 수령을 하셨을 경우, 또는 다른 곳에 물품이 보관되어 있는 경우가 많습니다. 

    다른 분께서 위탁하여 보관 중이신지 먼저 확인해 보시기 바랍니다. 


    하지만, 다른 곳에 위탁이 불가능할 경우에는 택배 기사님께서 보관을 하시게 되는데, 보관하는 시간은 최대 3일이기 때문에 그전에 고객님과 연락이 되지 않으면 저희 샵으로 반송됩니다. 

    (연락이 되지 않아 반송될 시에는 고객님께서 왕복 택배비를 부담하셔야 합니다.)



    In such cases, it's usually because you were unavailable or we couldn't reach you at the contact number provided, resulting in someone else receiving the package on your behalf or the items being held elsewhere. Please first check if someone else has accepted the delivery on your behalf.


    However, if it's not possible for the package to be held elsewhere, the courier will keep it temporarily. Please note that the maximum storage period is 3 days, and if we are unable to reach you within that time, the package will be returned to our shop. (If the package is returned due to inability to contact you, you will be responsible for the return shipping cost.)


    배송국내외 배송비는 어떻게 되나요? (About delivery fare)

    ※국내배송 (Domestic delivery)


    택배 발송을 기본으로 하며 배송지역은 전국에 해당됩니다. 배송비용은 3,000원이며, 주문 금액이 50,000원 이상일 시에는 무료배송 해드리고 있습니다. 

    단, 도선료가 발생하는 제주 및 도서, 산간지역의 경우 2,500원이 추가 됩니다.


     ※해외배송 (Overseas delivery)

    배송 지역과 구매하시는 상품의 무게에 따라 변경됩니다.


    ※ Domestic Delivery


    We primarily use parcel delivery for domestic shipping, covering nationwide areas. The delivery cost is 3,000 won, and free shipping is provided for orders over 50,000 won. However, an additional 2,500 won is charged for Jeju Island, islands, and remote mountainous areas due to ferry charges.


    ※ Overseas Delivery


    The delivery cost varies depending on the shipping location and the weight of the purchased items.




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